I stans by you, I stand by you, Wont let nobody hurt you. I stand by you!

Nu har man då snuttit en stund här i skolan och jobbat med engelska uppgift ^^
Skulle skriva en slags uppsats om en valfri stat i USA. Jag tog Indiana, som jag inte kunde ett skit om xd haha!
Men det visade sig att Michael Jackson är från Indian ^^ I nån stand där som jag inte kommer på namnet på!
Så nu har man även lämnat in den ^^ Nu blir det bara lite små plugg av matte i helgen så att man kan försöka att få ett godkänt på måndag, då jag har tänk att göra mitt omprov! Så skönt att inte ha så mkt att göra just nu efter 2 veckor av 3 prov,1 omprov, 1 inlämnsing uppgift och jobbet i skolan. Skönt att få slappa lite nu!

Känner att jag börjar bli ganska så trött på att sitta i skolan varje morgon och bara vänta vänta vänta på att alla andra på skolan ska komma.. Det är ju typ liksom max 10 pers på skolan förutom lärarna.. Det e rätt tråkigt och jag hatar att vänta, speciellt när det e skola xD hahah!
Vill bara få det gjort så jag kan åka hem liksom!

Nu börjar det närma sig ^^ Nästa vecka på lördag åker jag till Växjö för att gå på genrepet av Medlodifestivalen, som sedan går live på kvällen samma dag ^^ Ska se om man får ha med sig kamera dit! Hoppas man får det så man kan ta massa bilder som minne ^^ Plus att visa här ;) hehe ^^
Men nu tänkte jag att jag skulle slappa med lite musik och vatten ^^
VATTEN IN MY <3!
haha! Är verkligen galen i vatten!

Men ha det så gött så höres vi ikv när jag svarar på frågestunden! Fick några få frågor till igår ^^ Men fråga på nu! Den har inte avslutats än! :)


har frågestund på bloggen :) hoppas du slänger in några frågor till mig :)



http://twiceaday.blogg.se/2012/january/fragestund.html

2012-01-27 // 10:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback