Nöjd tjej!

Jaha nu sitter man i skolan och väntar på bussen.. Fick ju bli att ta 16.15 bussen bara för att jag skulle göra omprov på omprovstiden som ligger vid 15.00 på onsdagar.

Och jag kan säga att jag faktiskt är rätt nöjd med min insats på omprovet ^^ Hoppas på ett godkänt nu då :)
Men det va tur att Rebecka och Erika hjälpte mig den timmen innan jag skulle göra provet ^^ Annars hade det aldrig gått!
Men det va en sak som inte redigt stämde.. Jag brukar ALLTID ha total panik på prov. Vet inte vf men det e så.. Och det e rätt jobbigt för man blir rätt så stressad då och det gör att insatsen inte blir lika bra som den kunde blivit..
Men detta kanske betyder att det för en gångs skull gick bra på provet :P Vi får hoppas på det!

Men nu ska jag börja plocka ihop mina grejer och börja trava ner till stationen så jag inte missar min buss ^^ Det vill jag inte! för då kommer jag inte hem xD haha! Då blir även mamma sur som måste hämta mig här XD

Hahah! Aja men hejdå så höres vi! Blir inte ikv för jag har bloggat nu plus jag ska plugga och chilla när jag kommer hem!
Kommer kolla på Greys Anatomy :P Får se om man fixar sig nått gått till det :P Kanske går och köper dipp och morot ^^
Det lät faktiskt gott nu ^^ Tror jag ska köpa det idag Xd hahah!

Aja ha det gött! hahah xD
Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback