Slappt slappt slappt! :P

Tjenare ^^

Nu har man kommit hemma från skolan för snart 1 timme sedan ^^ Jag tror jag vi lite trött på bussen för jag hade grymt svårt att hålla mina små ögon öppna ^^ Så kan det vara ibland! Men vad förväntar man sig från en tjej som går upp tidigt? Inte så konstigt om man blundar till och håller på att somna :)
Men det är att så fort jag kommer hem så är jag inte så trött längre, det e rätt skönt att det värsta går över genom att sitta på bussen! En skakande buss för att vara exakt!

Ikväll vet jag inte redigt vad jag ska göra, men jag kände att jag ikväll ska chilla och inte plugga, det väntar jag med tills imon! Imon ska jag även ha lite snack med folk borta på skeppet ^^ Ska hjälpa till med en sak som just nu e lite hemlig men ska berätta mer sen när det e mer planerat! :)


Men nu ska jag chilla med mitt älskade vatten,min tv, en film och mina kära spel i mobilen!
Känner mig som en redig nörd just nu! haha! Så kan det vara ibland ;)
+++





Love you Mike<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback