Svaren på frågestunden

1. Läser du min blogg varje dag?  :) (simone)
Jag läser den iallafall nån gång i veckan så jag missar inga inlägg ^^
2. Tror du att det kommer hålla länge mellan dig och mike? :)
Ja det tror jag! Jag hoppas det ^^
3. Vilket är ditt dröm resemål? :)
Att resa någonstans med nån jag älskar vore underbart! Bo på hotell,sova i kingsize bed ^^ Beautiful :P Men typ barcelona (ska dit i september),frankrike och sen e det nått mer jag inte kommer på! XD
4. vad tycker du om anonyma idioter som kommenterar elakt på folks bloggar?
Sånt folk tycker jag inte om! Det e inget kul att höra sånt! Visst, när man startar en blogg så är man ju berädd om att folk kan hacka på än bara för ens åsikter med mera.. Men jag tycker folk kan skaffa sig ett liv och skita i att påpecka allt som de inte gillar med vad folk skriver..
5. Vilken är din favorit dricka?
Vatten :D<3
6. Vart brukar du OFTAST köpa dina kläder? (diggar stilen)
Jag skulle nog säga att jag oftast köper mina kläder på JC och Ellos ^^ Iallafall alla mina jeans är från JC och sen har jag rätt så mkt kläder från Ellos tror jag :P Men jag har även lite från HM,Gina Tricot,New Yorker.
7. Nämn en av dina favorit låtar?
Back 2 life- E.type och Utan dina andetag- Kent
8. Vem är din bästa vän ?
Jag skulle nog vilja säga Natalie Eriksson :) Om ni inte vet vem hon är så e det denna tjej som äger denna blogg ---> HÄÄÄR
9. Skulle du vilja ha någon peircing/tatuering någonstans?
Ja, jag skulle väldigt gärna vilja ha en piercing i underläppen! Det har jag velat ett tag och jag står fast vid det. Men jag tror att det aldrig kommer hända. Tatuering har jag inte tänkt så mkt på men jag skulle vilja tatuera in mina framtida barns namn på mina handleder.
10. har du och din kille haft sex? :)
Nej det har vi inte ^^
11. Hur kan du älska Mike redan?
Varför skulle jag inte kunna älska han redan? Jag är kär i han, jag har fallit för han. Jag vill inte ha någon annan. Självklart älskar jag han då! Att älskar någon är nått underbart! Jag vet inte vem du är men hoppas du en dag får uppleva kärlek. Att älska någon är speciellt, att älska Mike är det bästa jag vet!
12. Har ni gjort något som har med sex att göra med Varandra?
Denna fråga svarar jag gäran inte på. Eftersom om vi skulle det så angår inte det er. Det är en lite för privat fråga enligt mig!
13. Är du fortfarande oskuld?
Ja
14. Vad tycker din kille om att du inte vill ha sex?
Jag vet vad han tycker men jag tycker inte att jag borde berätta det här. Det håller jag mellan han och mig.
15. Kan inte du sminka dig och lägga upp en före och efter bild?
Visst det kan jag göra. Jag har ju bild på mig utan smink och jag har ju faktiskt några få på mig med mascara på. ^^
16. Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat sen 24 Juli 2010
17. Vad fick dig motiverad till att blogga?
Det som fick mig att börja blogga va nog att min bästa kompis bloggade och jag kände att jag oxå ville ha en egen sida där jag kunde blogga och skriva vad jag själv bestämde. Och jag ångrar inte att jag gjorde det^^ 
18. Är du nöjd med dig själv som person?
Nja,till viss del skulle jag nog säga. Vissa saker är jag nöjd med och vissa inte. Men så är det ju för alla!
19. Hur ofta träffar du din pojkvän?
Jag och Mike ska försöka att träffas varannan vecka ^^ Och jag ska vara hos han hela sportlovet ^^
20. Vad tycker din föräldrar om din pojkvän?
Mina föräldrar gillar verkligen Mike ^^
21. Varför går du inte i kortbyxor på sommaren?
Jag går med "kortbyxor" på sommaren men jag har tights under för jag gillar inte att visa så mkt
22. Vad använder du för smink?
Det ända smink jag använder är foundation. Men jag har inte använt det på rätt så länge nu.. 2 månader elr nått tror jag det är sen sist. Jag har liksom inte orkat.
23. Varför använder du inte maskara? är du allergisk eller vill du bara inte?
Jag är inte allergiskt. Jag känner bara inte att jag hinner med att använda smink. Jag fick det inte bra då när jag va i Norrköping och jag är rädd att jag ska se helt fail ut. Jag hinner inte på morgonen ändå..
24. Varför färgar du inte håret? (du ville väll bli typ svarthårig eller har jag missförstått?
Nej jag har ALDRIG velat bli svarthårig! Det måste du ha fått om bakfoten elr blandat ihop mig med någon annan! Jag vill inte färga mitt hår för jag skulle aldrig få tillbaka min rediga hårfärg. Det är så med oss som har kopparguld. Det är grymt svårt att få tillbaka samma färg igen om man färgar. Jag vill inte få missfärgat hår.
25. Vad är ditt favoritämne i skolan?
I skolan skulle jag nog säga att det skulle vara idrott men det är ganska tråkigt nu bara för att vi har det tidigt på morgonen. Men Idrott,Yä med Annika skulle jag nog vilja säga (branschkunskap/servicekunskap mm)
26. Har du bra betyg?
Just nu ligger mina betyg på ungefär G Men jag satsar på att komma upp i D och C ^^ Och kanske B om jag lyckas ^^
27. Hur fixar du ditt hår? (platta osv)
Jag tvättar håret, kammar det och lägger det så som jag vill ha det och sedan plattar jag tills det är platt. Sen brukar jag tupera lite när jag hinner ^^
28. Vilken tid brukar du gå upp på morgonen och hur lång tid tar det att göra sig iordning?
Jag går upp 05.20 och min buss går 06.45. Vid ungefär 06.00 har jag gått och ätit frukost och sedan går jag och fixar mig. Plattar håret och så. Sen drar jag ^^




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback