Ehm... VÄRMEN ÄR HÄR :D

Nu sitter man här igen ^^ Så tänkte att man kunde passa på att slänga in ett litet inlägg till :P Och får hoppas att det uppskattas ^^
 
Sitter just nu och kollar på en serie ^^ Detta är säkert 3:e elr 4:e gången jag kollar på denna DVD sen jag fick den i julklapp förra året.. Men va gör man inte när den är bra liksom ;) Och det är ju bara första säsongen jag har så den är ju inte jätte lång ^^ Bara ca 7 timmar kanske ^^ och det är ju inte mkt för en film/serie galen tjej som mig ;) heeh!
 
Tänkte även säga att vädret blev skitfint idag och det gillades verkligen jätte mkt :D Njöt till och från :P När det fläktade lite lätt ^^
 
Men hur som helst, jag sa ju att jag skulle kolla upp med alla min USB-minnen.. och jag trodde inte jag skulle klara 30minuter men det gjorde jag faktiskt! och det är rätt så mkt när man inte har tålamod till att sitta med sånt. Och idag va det varmt oxå vilken gjorde att man va lite små tjurig på värmen då och då och då är man ju inte så glad när man ska hitta på nått...
 
Men aja :P nu vet ni det iallafall ^^
 
Glöm inte kommentera :P
HA DET GÖTT SÅ HÖRS VI IMON TROLIGEN :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback