Har ingen rubrik -.-

Heeeeeeeej :>
 
Sitter nu i sängen och ska snart slänga på mig mjukisbyxorna och gå ut och hjälpa mamma med en sak, ska fixa några blommor och det är ute på ängen där det är högt gräs så det blir att jag får hjälpa till. För mamma gillar inte att gå i högt gräs, jag har inte nått emot det men jag gör det inte utan att ha lång byxor på mig!
 
Men nu vill ni säkert inte att jag ska skriva mer om det så nu tänker jag skriva om nått annat :P
 
Dagen ser verkligen varm ut och det gillar man skarpt, skulle vilja åka upp till sjön och kolla lite men orkar inte tror jag :P Plus jag vill inte göra det själv :P Men jag ska iallafall sitta och pilla lite med mina bilder på daton samt mina USB minnen, och försöka få lite mer ordning och reda :)
Har typ 6-7 USB minnen jag behöver kolla igenom och alla är fulla :( MÅSTE KÖPA NYA NU I NORRKÖPING!!!!!!!!!!! :D
 
Men nu ska jag ta och dra ut och hjälpa mamma ^^
 
^Ha det bra så skriver jag kanske ikv :P
Kör på en gammal bild :P
 


Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
-
Kommentera gärna på min blogg annars kommer jag aldrig få se svaret! :P

2012-07-25 // 06:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback