Klippt gräs :)

Hejsan ^^
Sitter och kollar på Greys Anatomy ^^ 3:e säsongen blev det denna gång :P
Sitter även och käkar lite dumlekolor, det blev rester från när jag och mamma lyckades fixa ihop några dumlekakor till min käraste pojkvän ^^ Lovade han att fixa lite till BARA han :P Har till och med skrivit på locket att det är hans ^^
 
Har även idag haft ett samtal med älsklingen, lite intressant samtal ^^ Han gillar att spela musik i bakgrunden så man knappt hör vad han säger... just nu väntar jag på att han ska logga in på msn så man får snacka lite mer med han ^^
 
Men hur som helst :P Jag va duktig idag och klippte gräset åt pappa ^^ Vi har rätt stor gräsmatta och jag gjorde det på ca 2 timmar :P Det va skönt att det inte tog längre! Men känns i benen att jag har gått rätt mkt.. Även trött i huvudet av typ solen skulle jag gissa på.
Jag fick även en liten bränna på ryggen på köpet ^^ Märkte det rätt nyligen xD Hade inte nån aning om det innan!
 
 
Men nu har jag inte mer att skriva :P Ha det så bra ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback