Övningskört

Jaha ja ^^ Då sitter man här igen :P Lika trevligt som vanligt :P
 
Sitter  och pratar med älsklingen och kollar på film :P Riktigt bra blandning tycker jag :D :D
 
Har inte gjort så mkt idag! Har blivit mkt slappat :P Blev en jätte liten cykeltur med kära nuttis men inte mkt mer :P
 
Framåt eftermiddagen drog man till mormor :) Rätt så lugnt, hände inte mkt alls där!
 
Senare på kvällen blev det lite körning :P Gick bra och jag fick bara motrostopp en gång :P blev att vi körde en långsträcka hela tiden :P  Så nu har jag lärt mig att växla och jag klarar mej upp på 4:an i 50km. Men jag tycker det går fort då :P Men jag vänjer mig snart hoppas jag :P hehe!
 
Men nu ska jag fortsätta med det jag gjorde ^^
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback