Seeent

Hejsan alla läsare! Har inte redigt någon bra koll på om det har kommit upp något inlägg idag elr igår så tänkte att jag skulle ta och blogga ett inlägg nu innan jag tänkt att lägga mig och sova ut! Idag har jag och älsklingen min varit i Vimmerby och träffat min klasskompis Rebecka :) det va redigt trevligt! Vi käkade på piri piri (pizzeria) och gick runt massa i Vimmerby ^^ samt att jag lyckades hitta en sista present till mamma :) efter det har det blivit att vi har hållet på att fixa med min nya säng som just nu står i mitt rum och bara väntar på att jag ska ta och invigs den :D å va skönt det ska bli! Redan små legat i den men bara några sekunder,men nu blir det ju iallafall 8 timmar får man hoppas på :) behöver sova då vi gick upp lite tidigt idag än vad vi hade gjort om vi inte skulle iväg. Fast imon blir det väl inte att sova allt för länge heller då det faktiskt vankas med kalas på eftermiddagen och innan dess ska man ha hunnit fixa sig i ordning, duscha,käka,leka lite med marsvinen,ge dom mat,plocka maskrosblad/gräs,fixa lite med tårtorna och så :) blir väl lite att görs helt enkelt ^^ blir även att börja redan på morgonen och se om man kan komma fram till några bra kläder. Inte något som är jobbigt att ha på sig och inte något att ha på sig något som blir allt för varmt, då det faktiskt ska bli redigt varmt imon :) båda skönt och jobbigt! Skönt för att jag vill det ska vara fint väder och värme men jobbigt för vi har kalas och ska ha 26 personer inne i vårat hus. Så det kommer bli lite trångt och varmt.. :( Men nu ska jag nog strax ta och sova! Orkar inte vara uppe till 01.00 tills elden tänds.. Är inte så intresserad! Men Godnatt! Så hörs vi :) P.S JAG ÄR TRÖTT!!!!!!!!!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback