Svar på frågestunden del 1 :D

Nu tänkte jag att jag skulle ladda upp svaren på frågestunden :) Kanske delar upp den ;) Det får vi se :)
Nu börjar vi iallafall :)
 
Vad händer i sommar?- I sommar händer det lite faktiskt och det är inte så vanligt under mina sommarlov kan jag säga^^ Ska på dop för Mikes brorsbarn, gå på allsvenskan match för andra gången, ta andra livmordehalscanser sprutan, ha kalas för mamma,gå på augustifesten i Norrköping,mya med älskling,mina föräldrar ska träffa Mikes föräldrar och ja.. Det är det mesta iallafall :)
Vad fick dig att börja blogg?- Denna fråga känner jag igen.. Tror jag svarat på den förut i någon frågestund men eftersom jag tror att den/dom som frågade är nya läsare så svarar jag igen :) Jag började blogga för att min kompis bloggade och jag kände att jag oxå ville ha något att göra när jag satt vid daton, så jag tänkte ge det ett försök. Och jag fastnade lite för det kan man väl säga ^^
Hur många läsare har du per dag?- Det  brukar faktiskt vara rätt så olika. Ibland har jag varit upp i ca 250 SIDVISNINGAR och ibland är det nere på 50 SIDVISNINGAR. Unika läsare brukar däremot ligga runt ungefär 40-70 och ibland 80 läsare om det är en sån dag ^^ Och jag är rätt så nöjd med det resultatet ^^
Gör du din header själv?- Nej det gör jag inte. Denna header som jag har nu och den som jag har haft tidigare har en internet kompis till mig gjort. Kolla hennes blogg  HÄÄR
Favoritfärg?- Jag skulle nog vilja säga att det är svart,rosa,blått. Jag har aldrig nån speciell favoritfärg utan jag använder de flesta färger förutom orange och ibland röd :)
Vilken typ av bloggar roligast och tråkigast att läsa?- De bloggar som är roligast att läsa tycker jag är dom som har mycket färg och inte skriver om massa deprimerande saker som har hänt i deras liv.Det tycker jag dom kan hålla borta från bloggen. Det är även roligt med bloggar som har mycket bilder, alltid roligt att kolla på.
EXEMPEL: http://caty.nu/, http://hofh.myshowroom.se/, http://epicfaiil.myshowroom.se/, http://keela.se/, http://missnosebleed.blogg.se/ och http://tobemee.blogg.se/.
De bloggar som är tråkigast att läsa är de som bara skriver massa och aldrig har bilder. Visst ibland beror det lite på vad de skriver. Jag tänker inte ge några exempel på detta då det är lite elakt..
Har du pojkvän?- Ja det har jag sen snart 7 månader tillbaka :D
Har du haft sex?- Lite privat fråga, men vi kan säga ett kanske så har ni lite att fundera över ^^
Favoritdjur?- Jag gillar både hund och katt så det är mina favoritdjur :)
Vad gör du på din fritid?- Jag är ute och fotar när vädret tillåter,ute och går om jag orkar, umgås med min älskling och familj, kollar på tv/film och sitter vid daton :)
Har du några syskon?- Nej det har jag inte, jag är enda barnet och kommer alltid att vara det :)
Har du nått husdjur?- Nej det har jag inte, men jag ahr haft 2 katter.
Vilken stad bor du i?- Jag skulle inte precis vilja säga att jag bor i en stad, då samhället jag bor i bara har ca 1500 invånare XD Men jag vill inte säga den exakta platsen men jag bor iallafall runt Hultsfred området :)
Vem är din idol?- Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte någon idol. Jag hade en då jag va lite mindre/yngre och det va Per Gessle. Men just nu har jag inte någon vad jag vet iallafall :)
Vem är din bästis?- Jag skulle vilja säga att min bästis är Natali Nuttis Cpöga Erikson. Jag har känt henne sen vi gick i 1:an och hon är min närmaste vän! Vill aldrig förlora henne!
Favoritklädmärke?- Ojdå.. det har jag inte en aning om då jag köper kläder från alla möjliga ställen och struntar i vad det är för märke! Bara det är bekvämt så är jag nöjd :) Samt det ska ju se någorlunda bra ut iallafall ;)
Favoritsminkmärke?- Denn fråga vet jag inte då jag faktiskt i stort sätt ALDRIG sminkar mig. Brukade använda foundation förut men har typ slutat med det :) Händer ibland att jag slänger på mig lite puder men annars inget :)
Hur lång är du?- Enligt skolsköteskan så ska jag vara 163cm, men jag skulle gärna vilja bli längre men tror jag har slutat växa dessvärre! :(
Päron eller äpple?- Äpple
Fokis.se eller kissies.se?- Jag gillar faktist båda bloggarna. Jag läser fokis blogg för bilderna och det mest.. Och kissies blogg gillar jag för att hon är inte redigt som alla har sagt att hon är. Jag får en annan uppfattning om henne skulle jag tro!
Choklad eller lakrits?- Jag är en tjej som verkligen gillar lakrits men då ska det vara saltlakrits :) Men gillar choklad oxå ^^
Hur länge har du bloggat?- Jag har bloggat sen 24 Juli 2010 :) Så snart 2 år :D
 
 
Nu tänkte jag att jag skulle fortsätta att svara på frågorna i ett annat inlägg :) Blir så många frågor på samma ställe annars :) Andra delen kommer imon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback