Svar på frågestunden del 2 :D

Här kommer den andra delen ^^ Detta blir troligen den sista delen :P
 
Om du vann en miljon, vad skulle vara det absoult första du köpte då tror du?- Jag skulle nog vilja säga att det första jag skulle göra är att beställa en resa till mig och min älskling. Då vi verkligen vill åka utomlands :)
Om du fick en gris, vad skulle du köpa till den då?- Ojdå XD Detta va inte någon fråga jag va berädd på. Ehm. Jag skulle nog köpa ett koppel  så man kunde gå ut och gå med den :P Annars vet jag inte redigt :P
Vad vill du jobba med när du blir äldre?- Jag vill jobba som butiksbeträdde, en som jobbar i äffer helt enkelt ^^ Skulle inte vara helt fel om man kanske hade lite fotojobb på sidan av :P
Har du något sommarjobb i sommar?- Nej det har jag inte, så i år blir det inte några pengar under sommaren tyvärr :( Men det får gå ändå :)
Tränar du något, isåfall vaddå?- Jag har tränat fotboll men jag slutade för snart 1år sen faktiskt! (gud va tiden försvinner!) Annars så blir det mest idrotten i skolan och sen om jag går ut och går elr springer hemme :) Annars tränar jag inget :)
Vad börjar du för klass nu till hösten?- Jag börjar andra året på Handel och administrationsprogramet och jag börjar på inriktningen handel och service :)
Har du någon favorit artist/band?- Nej det tror jag inte att jag har. Jag lyssnar på det mesta ^^ Har inte så stor betydelse vem/vilka det är som sjunger utan om låten e bra så är det så bara :)
Vad är det bästa du vet?- Att få fotografera och umgås med min älskade älskling! <3
Vad är det sämsta du vet?- Ehm.. Det skulle nog faktiskt vara att gå i skolan, jag är rätt så skoltrött men vet att jag måste fortsätta! Samt när jag får fel om saker jag tror jag har rätt om, då blir man så sur!
Om du varit på konsert, vilken va isåfall din första?- Min första konsert va Nicke och Nilla samt Nicke och Mojje :) Minns inte när det va men jag vet att jag va redigt liten :)
Vilken artist vill du helst av allt träffa?- Det tycker att det vore riktigt roligt att få träffa någon redigt stor kändis, som typ Lady Gaga, Rihanna,Samt träffa Dead By April och Loreen på nära håll och få prata och krama dom :) Har ju bara sätt dom med ca 100-200 meter avsånd och det är inte helt fel det heller ^^
Är du allergisk mot något?- Jag är allergisk mot myggor, klor och solen.
Viken är din favorit årstid?- Sommar och våren :)
Gillar du kaffe?- Nej
Gillar du te?- Nej
Har/ska du konfirmerat/konfirmera dig?- Jag är konfirmerad. Jag konfirmerade mig redn den 23 Maj 2010. Så lite mer än 2 år sen redan :)
Hur gammal är du?- Jag är född den 24 December 1995, så jag är 16år ungefär snart 7 månader gammal :)
Vad har du för kamera?- Jag har en Canon EOS 1100D med orginal objektiv samt TAMERON 18-200mm objektiv.
Hur länge har du och din pojkvän varit tsm?- Vi har varit tsm i sant 7 månader. Skulle räkna ut det exakta men gick inte så bra tyvärr! Vi har 7 månader den 10:e Juli.
Om du fick välja 2 superkrafter, vad skulle det vara?- Jag skulle nog vilja ha en kraft så jag kan transportera mig snabbt mellan ställen samt att det vore roligt att kunna göra sig onsynlig om man kände för det ^^
Har du några framtidsplaner?- Några få framtidsplaner har nog de flesta tror jag. Mitt är väl att jag ska få jobb som jag trivs med och sedan starta en familj med barn om jag känner för det då när jag är äldre :) Alltså barn!
Ser du en framtid mellan dig och Mike?- Ja det gör jag helt klart! Det är han som jag vill leva med :) JAg trivs så grymt bra med han och jag älskar han någon enormt!
Saknar du mig? (FERN)- Självklart gör jag det min älskade praokompis :D
Hur skulle du förklara dig själv? Interligent eller korkad?- Asso jag kan inte påstå att jag är någon som man kan kalla för interligent, men jag är inte heller korkad! Jag är nått mitt i mellan :) Och det är jag nöjd med skulle jag nog kunna säga :)
Kan du börja med dagens eller veckans blogga?- Jag har haft dagens blogg en gång! Och nån gång mer ska jag ha det. Men det blir inte varje dag, det är en sak som är säkert iallafall!
Har du varit riktigt kär någon gång?- Ja det har jag och det är faktiskt just vad jag är just nu! Jag är otroligt kär i min älskling! <3
Roligaste sommarminnet?- Det skulle jag nog vilja säga är Gothia Cup 2010. Bästa jag varit med om i ett sommar minne då man oftast bara får uppleva det en gång i livet! :)
Jag ser dig ibland och du ser alltid arg ut, har du nåt emot mig eller är det bara ditt neutrala ansiktsuttryck?- För det första, va inte så j*vla feg och våga stå för vem du är! För det andra.. OM jag kollar lite arg på dig så är det antagligen att jag inte gillar dig.. Jag ser inte arg ut om jag inte behöver det... Skärp dig lite...
Vad tycker dina föräldrar om att han är så pass mycket äldre än dig?- Ännu en gång.. våga stå för vem du är elr skit i att kommentera! För den andra.. SEN NÄR BLEV DET NÅGON STOR GREJ ATT DET SKILJER 4 YNKA ÅR? Känner folk i min ålder som varit tsm med folk över 30 år...
 
Där va frågestunden över ^^ Får se när nästa kommer :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback