Theodor Andréas Petterssons dop 7 Juli 2012 , del 1

Nu är det så att jag va på dop när jag va i Norrköping. Jag va på dop för lilla Theodor Andréas Pettersson som föddes den 13:e Mars 2012. Det är Mikes brorsbarn och även barnet som han är gudfar till. Det va ett jättefint dop, det va tråkigt att man inte fick ta bilder under tiden som han blev döpt. Det va bara när de tågade in och när han va döpt som man fick ta kort. Man fick alltså inte ta bilder under tiden han fick vatten på huvudet eller när prästen höll i han. Det va dåligt men det är tydligen några nya regler som de har inom dop. Men hur som helst så fick man lite bilder iallafall och jag tänkte dela med mig av några :) Elr rättare sagt rätt många ^^ Kommer att komma i flera inlägg för att det ska bli lite mer roligt :P Enligt mig ^^
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback