Uppe tidigare än jag behövde ^^

Hejsan alla kära läsare!
Dagen började med att jag fick gå upp redan vid klockan 8 bara för att jag skulle klippa mig vid 10 och jag behövde tvätta håret innan jag skulle dit. Håret låg inte som det skulle göra.. så va tvungen att fixa det.. Jag tvättar liksom inte håret hos frissan.. Det gillar vi inte.. Mkt för att dom inte lägger luggen som jag vill ha den och som jag trvis med .. Så jag vill inte att dom ska klippa luggen fel.. Så df fixar jag det själv innan jag ens drar dit.
 
Efter det följde jag med mamma bort till mormor och roger för att hjälpa till lite, kände att jag inte hade nått spec att göra hemma så då kunde jag lika gärna följa med och föröska att göra lite nytta.
Vi rädde om massa pengar och räkningar, bäddade sängar, dammsög,skakade mattor och sånt. Jag gick även en sväng med Isor. Men jag började prata med en som jag känner som jag och Isor mötte. Det är en äldre dam som bor i samma område som mormor. och hon har oxå hund så Isor brukar leka med Elvis som den hunden heter :)
 
 
Idag vet jag inte redigt vad jag ska göra, får se om jag kanske får övningsköra lite idag oxå. Pappa va osäker. Han kände sig lite trött.. Så vi får se!
 
 
Men nu ska jag ta och stänga på lite ullared avsnitt ^^
Ha det bra :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback