Hur orkar man??

Jag brukar så här på kvällskvisten alltid sitta och kolla igenom massa bloggar :) Rätt trevligt om man hittar någon man verkligen gillar att läsa!
Men nu till saken.. Jag fattar inte hur vissa personer faktiskt kan uppdatera ungfär 8 gånger om dagen :O Det är nästan sjukt att man har så mkt att skriva om varje dag. Fast vissa inlägg från vissa personer är så grymt onödiga..
Jag är glad om jag ibland kommer upp i 4 inlägg per dag och då tycker jag att jag har uppdaterat för mkt..Och när jag kommer upp i 4 inlägg på en dag så är det för att jag har råkat ställa in ett antal inlägg på samma dag.. Så det e inte så att jag brukar sitta vid daton och göra 4 inlägg samma dag utan jag har gjort inlägg vid olika tillfällen och sedan ställt in det på en dag jag tycker verkar bra och sen när jag kollar igenom ser jag att det är väldigt många inlägg på samma dag, fast att det inte är meningen att det ska bli så från början.. Men aja ibland blir det lite konsigt XD så är det tyvärr! Men tror det bara är jag som stör mig lite på det XD Läsare vill ju ha saker att läsa om ;) Så er är det nog inte nöd på iallafall  
 
 
Vad tycker ni? Ska man uppdatera 2-3 elr 4 per dag elr fler??? :)


2-3 räcker gott :)

sv: tack :D<3 haha filmen var bra btw, så den tipsar jag om, om du har dålig humor xD

2012-06-23 // 23:20:04
Olivia  

Sv; Tackar! :)

2012-06-23 // 23:39:33

Sv: Varför gör du inte det, bryr dig menar jag? Trots att jag är royalist så är jag intresserad av andras åsikter... :)

2012-06-23 // 23:46:57
Hanna  

Sv: Tack så mycket :)

2012-06-23 // 23:54:17
Cookiiie  

sv: Den är från Gina Tricot, tack! :D

2012-06-24 // 00:40:19

Sv: Det är många som tycker som du. Det är dock betydligt billigare att ha monarki än republik. Det är dessutom enbart en monark som kan förena ett helt folk. En politker kan inte göra det - för han eller hon är knuten til en politiskt parti på ett eller annat sätt. Man ska även inte glömma bort de stora intäkter som genereras av att ha en kungafamilj. De länder som har monarki är även de länder som varit de mest stabila under de senaste femtio åren. :)

2012-06-24 // 12:02:03
Victoria  

När jag först började med bloggen gjorde jag typ 11 inlägg i 2 dagar men nu gör jag typ 2-3 och det räcker :)

2012-06-24 // 14:07:12
cissi  

TACK för att du är med och tävlar! hör av mig när jag har lottat vinnaren/vinnarna! :)

2012-06-24 // 14:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback