Ont i magen

Hejsan :) Blev bara ett svar på kommentar inlägg igår märkte jag ^^ Men kände att jag inte redigt hade något att skriva om så jag skret i att blogga mer under dagen. Visst jag gillar att blogga men det är inte så kul å blogga när man inte har nått å blogga om.. Då är det bara onödigt tycker jag!
 
Men dagen började med att man vaknade av att man hade jätte ont i magen! Verkligen inte kul! Men tog en Treo och nu är allt bra igen :) Efter det så fick man sms av Mike och det slutade med att han ringde och vi pratade i 1,5 timme ungefär :) Sen skulle han börja jobba ^^ Min älsklings 4 dag tror jag det blir ^^  Och ungefär 6 dagar kvart tills jag är hos han :) YEAY! Va jag längtar!
 
Men nu ska jag ta och byta om för sen ska jag med mamma ut ^^ Blir liten sväng till kiosken som har billigt nu! 50-70% tror jag det va nu :O Det sak ju typ stängas verkar det som .. så bäst passa på om man hittar nått! :D hehe! Hoppas det finns något kvar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback