Minnen!

Suttit och kollat på massa videor som jag har sparat på daton, speciellt videorna på mig och Nuttis när vi flummar!

Blir tårögd varje gång jag ser filmen du gjorde till mig,då när du skulle flytta. Att bara bli tillägnad en hel video är bara så fint!
Du är en såå fin vän och kommer alltid finns för dig! Du vet att jag bara är en samtal/sms bort!<3

En som får mig att tänka på massa minnen är videon jag gjorde till natta när hon flyttade, jag blir glad när jag ser den för tänker tillbaka på alla roliga grejer vi hittat på!

Jo juste, har tänkt göra en video där jag berättar lite hemligheter :P Skulle det vara nått ni skulle vilja se?? :D KOMMENTERA!!!!



Natalie  

Aw! Du är den bästa gullet! (:

PussPåDig! <3

2012-03-07 // 16:30:54
Jonna  

Sv: Kul att du gillar hur jag ser ut :)

Jag gör faktiskt ingenting om jag ska vara ärlig. Äter fel mat.. Haha.

Nej men jag tränar inte, äter fel mat och massa gott varje dag.. Jag är bara byggd såhär.

Kram :)

2012-03-07 // 19:18:39
Idaaaa  

Sv: åh tack så mycket! :D

2012-03-07 // 22:58:21
alle  

ja vi vill höra hemligheter

2012-03-09 // 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback