Film sen

Heeeeeeeeej :>

Sitter just nu och mamma hjälper mig att fixa våfflat hår :) Ett evighetsarbete men hon va snäll och ville hjälpa mig idag :)

Förövrigt har jag försökt att plugga men det går inte bra.. Jag har verkligen inte någon ork till att sitta och plugga.. Det blir att plugga på bussen imon! Det är min livlina kan man säga!

Har tänkt att kolla på lite film sen när håret är färdigt, blir en nya film som jag inte har kollat på här hemma än :) Har sätt den hos Mike däremot och den föll mig verkligen i smaken! :) Så det blir min kväll samt att jag ska rota fram en chokladkaka här som ligger i ett skåp här hemma :) MUMS!

Hoppas ni får en trevlig dag :D
KRAM!!!!


UPDATE: Sket i håret...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback