Godkänd :D:D

Hejsan alla :)

Sitter just nu och myser i min älsklings tröja :) och lyssnar på musik och sjunger till Per Gessle! Har fastnat lite för han nu igen :P Åker kanske tillbaka lite i min barndomsfas ^^ Då jag va helt totalt galen i han :) Jo juste.. samt jag firar att jag har gjort färdig den sista inlämningsuppgiften i Servicekunskap :) Alla andra i min klass fick uppgifterna igår och jag fick dom idag och är redan klar :) Känner mig redigt stolt om jag får säga det! Och jag blev godkänd på mitt entreprenöskapsprov idag oxå :) Så detta är en redigt bra dag! Känner mig redigt taggad inför sommarlov nu! Känns verkligen att sommarlovet närmar sig med storm steg då vi får mindre och mindre lektionen för varje lektion som går, samt att vi får mindre och mindre att göra på lektionerna :) Men det gillas faktiskt ^^

Ikväll blir det att kolla på film hela kvällen lång har jag tänkt mig :) Har även köpt hem lite godis så jag har tills ikv och helgen :) Har ju faktiskt fått hem alla mina filmer nu, alla utom en vill säga.. Men den va slutsåld så får den när den finns på HOME ENTER igen!

SHHHHHHIIIIITTTT!!!!!! Råkade precis radera allt jag hade skrivit :O:O:O:O:O:O:O:O:O Vilken tur att det finns en ångerknapp alltså... Fy! Annars hade det inte blivit någon bloggning och vet ni hade blivit ledsna då!

Jo imon då.. DÅ E JAG LEDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D Och det är jag för att jag inte har några rester i skolan på något sätt samt att typ mer än hälften av min klass ska skriva prov imon och vi som inte behövde göra det fick stanna hemma imon :D Så gött!!!!!!!!!!!!!!!! Så imon har jag inte en aning om vad för nått jag ska göra.. Har INGET planerat.. Så det återstår att se vad jag hittar på! Om vädret håller sig drar jag kanske ut på en fotorunda bara för att få lite nya bilder :P Så hoppas på fint väder imon :D

Men nu ska jag snart dra ner och duscha tror jag och sen ska jag läsa lite tidning ^^

Ursäkta bilden.. Ser nog lite smått trött ut! xD Man kan inte alltid vara pigg för skjutton ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback