Handledarkurs gjord

Hejsan :)

Har idag varit på handledarkurs och vet inte vad jag ska säga mer än att det va grymt tråkigt.. Och en annan sak.. JAG GÄSPADE HELA TIDEN.. kände mig oförskämd men va sjutton.. Det är onsdag och då är jag trött pga lång dag i skolan och samma ämnen hela dagen..
Aja, kan säga en sak till.. JAG ÄR RÄDD FÖR ATT KÖRA! Behöver inte gå in på detaljer..

Men nu ska jag kolla på Eurovision Song Contest och blir även att fixa håret och plocka ner det sista som går att plocka ner ikv :) Ska även ta och försöka göra något åt mitt myggbett som jag tror jag precis hittat.. Ska kolla om det är myggbett..

Men ha det så bra, imon drar jag och blir typ ingen bloggning då i helgen :) Kanske nått inlägg men inte mkt mer. Ska njuta av tiden med älsklingen<3<3<3

Tycker detta colage e fiint<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback