Lista ^^

Vi kör på en lite lista såhär på kvällskvisten ^^
Hoppas det gillas trots att den är lång ^^


Visste du att..

att jag vill ha - sommarlov!!
att min senaste kyss - Va supermysig!!!!.
att jag lyssnar mest på - min spotifylista "good songs" och Mikes lista ^^
att jag pratar - Inte mkt just nu
att jag inte gillar - När det inte händer något alls.
att min första riktiga kyss - Var mysigt ^^ Ett redigt bra minne :)
att jag avskyr när folk snackar - Skit om folk som inte stämmer
att kärlek är - det bästa att dela med den man älskar
att jag gillar att - sjunga och vara med mina nära och kära
att jag alltid kommer att vara - trött på min dåliga syn..
att jag är hemligt förälskad i - haha hemligt förälskad kan jag ju inte påstå att jag är, men är ju förälskad i Mike<3
att sist jag grät var - Igår
att min mobiltelefon är - den sämsta jag haft och jag vill bara slänga den i golvet
att när jag vaknar på morgonen - tänker: Jag vill inte till skolan, orkar inte. Sen somnar man om.
att innan jag går och lägger mig - kollar jag på tv, sitter vid daton och snackar med vänner :)
att idag har jag - stannat hemma från skolan
att jag just nu tänker på - Orkar jag svara på alla frågor? Får jag gå ut alls idag?
att i kväll ska jag - Chilla och sova
att i morgon kommer jag - Troligen gå till skolan hoppas jag..
att jag hoppas - Min förkylning försvinner snabbt

Har du:
Någon som förstår dig? Ja.
Någon som du saknar? Japp
Någon som du hatar? Ja men det är ingen som jag pratar med spec mkt så bryr mig inte.
Vem kramade dig senast? Mamma
Vem pussade dig senast? Älsklingen<3
Vem ringde dig senast? Nuttis
Vem ringde du senast? Riktigt bra fråga.. Ingen aning
Vem var hemma hos dig senast? Ehm min familj typ?
Vem var du hemma hos senast? Mike :)
Har du några kärleksproblem? Kan jag inte påstå
Har du pratat med någon idag? Aa mamma och pappa
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Nej inte än

Jag:
Är singel? Absolut inte :) Har min älskling!
Svär ofta? Nja
Sjunger i duschen? ALLTID :D
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej verkligen inte
Skrattar åt dina egna skämt? Ibland.. fast inte ofta jag säger några egna skämt
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Tror inte det..

Har du:
piercingar? Nej men vill i öronen och läppen grejer sitter fortfarande i..
Syskon? Nej
Jobb? Inget just nu, inte ens sommarjobb än
För många vänner? Nej
Rymt hemifrån? Nej
Färgat håret? Nej, aldrig
Bra självförtroende? Nja sådär
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja! <3
Varit kär? Det är jag<3
Gjort något olagligt? Ja, om man räknar cykla utan hjälm och sånt ^^ Annars e jag orsäker
Somnat i skolan? Nästan
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Nej, bor inte i en stad så ^^
Sett en fallande stjärna och önskat? Nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Jao
Smugit ut utan lov? Nej
En hemlighet som ingen annan vet? Hm.. Svårt! De närmaste vet det mesta
Sovit en hel dag? Nej verkligen inte
Somnat gråtande? Japp
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej
Blivit generad inför folk? JA många gånger.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Nja, redigt kär har jag bara varit en gång så..Och det är nu
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? Nej
Haft ett förhållande i under en månad? Nej
Blivit kallad player? Nej
Färgat ditt hår svart? Nej, skulle se blek ut

Vad:
Längtar du till mest just nu? Sommarlovet och nästa gång jag ser älsklingen :)
Ska du göra i helgen? Småfira min namnsdag :)
Har du för kläder på dig? Ziperall
Gjorde du igår? Va hos Mike och åkte tåg hem
Ska du göra i sommar? Förhoppningsvis jobba
Åt du senast? Kexchoklad
Har du för mobil? Xperia X8 som suger.........
Vad köpte du senast? Godis och dricka till tåget igår
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Skrikit som en galning. Och efter ett tag förhoppningsvis ringt polisen 


Vem/vilka:
Slog du senast? Mike, på skoj
Fick du sms från senast? Nathalie
Pratade du med? mamma
Skulle du kunna göra allt för? min familj
Var du med senast av det motsatta könet? Mike
Kan du lita på mest? Mamma, och Mike
Vet mest om dig? Tror faktiskt Mike
Sov du tillsammans med senast? Mike 

Allmänt:
Har du pussat en groda? Neeeej USCH
Kan du hjula? Haha, NEJ xD
Biter du på naglarna? JA :(
Är du EMO? Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa saker, spara och resa :)
Skulle du kunna hoppa fallskärm? För höjdrädd för det..
Har du sjungit inför publik? Nä xD Om inte typ 4 pers räknar!
Följer du mode? Nej.. Inte direkt
Är du hungrig? Lite
Är du blyg? Ibland, beror på vilka jag är med och vad jag ska göra.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback