Min helg :D

Hejsan alla läsare! Bloggen har ungefär legat nere hela helgen. Men jag har trots allt varit hos min älskling och då vill jag inte blogga bort allt underbart tid med han. Istället för att blogga har det varit fullt upp :) Tänkte att jag skulle slänga in lite bilder här nu i veckan :) Fixar det som tidsinställt skulle jag tro :P Då vet jag att det kommer upp liksom ;) hehe!

Hur som helst.. Kan ju berätta om helgen trots att bilderna kommer i ett annat inlägg :)

Fredagen började med att jag kom till Mike och han hämtade upp mig vid resecentrumet. Efter det tog vi närmaste spårvagn hem till han och där blev det lite slappande innan vi skulle ta och gå en rätt bra promenad för att komma till ett område av Norrköping som jag aldrig varit i förut :) Vi skulle till en affär som ligger ca 1timmes promenad från där Mike bor och där skulle vi möte upp Emma och Ante samt lilla söta Thoe :) Vi skulle handla lite för Mike skulle baka tårta till morsdag :)
Efter vi hade handlat hänge jag och Mike med hem till dom och va där några timmar :)

På lördagen vaknade jag redan klockan 6 och kunde sedan inte somna om.. Snacka om att jag va lite irriterad för det men så är det. Sedan runt 11 tiden blev vi själva i huset och satt då framför teven och myste lite och kollade på Big Brother repris från fredagen. Lite senare på förmiddagen kom Mikes bror Stefan till oss och Mike och han spelade på teven och daton och jag låg i Mikes säng och somnade samt spelade Draw Something :)
Sen när det började närma sig kvällen tog vi och började dra oss mot Emma och Ante för att se på Eurovision Song Contest. Innan blev det lite chipstaplande samt SingStar :) Redigt trevlig kväll :)) Vi åkte inte hem förens halv 1 så blev lite sent :)

På söndagen gick vi upp runt 8 tid och gick då för att försöka få i ordning på tårtorna. Vi började med grädden och det är inte lätt att göra grädde utan elvisp märkte vi.. Men vi hittade inte vispen så det va bara att stå i ca 1 timme och 15min och försöka få nån puffig grädde men det gick inte så bra tyvärr! Men sedan fick vi hjälp med att hitta elvispen och då gick allt så bra :) Medans Mike fixade lite med tårtan gick jag och fixade mig och sedan bytte vi plats :) Framåt 2 tiden började folk komma hem till Mike :) Va redigt trevligt då jag fick träffa några som jag aldrig har träffat förens då :) Blev en trevlig eftermiddag med tårta,kakor,skratt,pratande med trevliga människor :)

Sedan på kvällen körde jag och Mike på tevemys och satt hela kvällen framför teven och snaskade på chips och choklad och pepsi :) MUMS!

Ja detta va då min trevliga och fullpackade helg :D Hoppas på flera sånna ;) hehe!
Bilder kommer som sagt senare i veckan :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback