Tiden går så sakta..

Hejsan alla :D
 
Sitter nu i skolan och det har jag faktiskt gjort sedan strax efter 8.. har pluggat lite men va svårt att hitta ro till det när massa fjortisar sitter och fnittra och inte kan respektera att folk vill plugga..
 
Men fick lite gjort iallafall och sen kan tiden gått så grymt sakta så det inte är sant.. Hatar att tiden ska gå så sakta, jag vill börja dagen så att jag kan få sluta sen liksom! Visst jag vill inte ha matte men ändå.. Vill ju börja dagen nån gång!!
 
Idag är jag intressant i min klädsel :P Har älsklingens skjorta på mig men armarna är väldigt för långa för mig :P så har fått vika upp så dom är mkt kortare :P Så dom passar mig :P Ska fixa bild så ni får se sen :P Hihi!
 
Men nu vet jag itne vad jag ska göra, ska väl börja tagga matte och sen så ska jag väl gå till matten.. USch!
 
Även tagga prov och redovisning idag.. YEAY! ELR??????
 
 
Ha det bra så hörs vi :D
 
KrAM!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback