Påväg hem med Sj Snabbtåg

Hejsan folket! Nu sitter man på tåget till Linkping. Den hemliga destinationen va Malmö :) Har haft en skittrevlig helg med mamma, pappa och älsklingen. vi har ätit gått och slappat massor :) Vi har varit på stan och strosat runt och vi har haft allmänt trevligt :)
Just nu är vi i Alvesta och när vi anländer till Lionköping blir jag och älsklingen upphämtade av hans mamma och hennes sambo :) Sedan blir det att spändera höslovet i Norrköping :) Kuuuul!

Vi har varit ute från hotellet sedan ungefär kvart i 12 och efter det har vi gått runt lite på gatorna och letat efter några butiker och sedan satt vi i solen framför centralstationen och sedan bestämde jag och älsklingen att vi skulle gå ut en sväng och gå och titta oss omkring. Det blev att vi gick så att vi kunde se The Turning Tower :) Redigt fint, dock tråkigt vi inte va precis framme vid det. Det får bli nästa gång vi åkte till Malmö helt enkelt :P (när det nu blir av vill säga)
 
Just nu är jag sjukt trött och vill bara sova! Vill verkligen det!!!!!!!!!! :)
vill hem till en säng och bara slänga mig i den och sträcka ut och sova! Gud va skönt
 
 
Men nu tänte jag låta Mike sitta vid daton och jag ska vila mig!
 
Ha det bra så hörs vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback