Spain, day 5!

Dag 4.. Ja det är torsdagen det! Vi började med att vakna och sådant som man alltid gör på morgonen.. Sedan började vi vandra på La rambla för att ta oss till ännu en turist buss, denna gång blev det dock en helt annan linje så att vi skulle få se massa andra fina saker. Vi fick bland annat se Sangrada Familia och FC Barcelonas hemarena Camp Nou. Det va redigt trevligt och kul att få åka buss och se sig om. Jag fastnade verkligen för barcelona! Så underbar stad!
 
Vid Sangrada Familia åt jag min första enchilada, och den va så grymt god så den va helt klart värd väntan. Stog nog och väntade nästan 20 mnuter innan jag fick den, alla dom andra hade redan ätit upp när jag fick min mat.. Bara för att han jag beställde maten av bara sa hela tiden att jag skulle vänta en minut. Dumma spanjor.. Men maten va iallafall super som tur va.. Annars hade jag verkligen varit förbannad!
Kommer en till del då det hände för mkt denna dag :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback