Spain, day 7!

Nu blir det dag 7 :D Kommer verkligen bli tråkigt när jag inte får kolla igenom alla bilder här på bloggen igen, asso att dom poppar upp då och då..  Men nu ska jag beskriva dagen!
 
Dag 7 började med att vi gick till strande igen :( Dock satt jag under parasollet hela tiden, jag hade massa kläder och handduskar på mig för att det inte skulle bränna mot kroppen.. Speciellt benen!!!!!!!! Men jag passade på att plugga igenom massa läxor och läsa en vanlig bok! Då hade jag sysselsättning iallfall :P Och va allmänt skönt att vara ute :D Blev en god lunch på stranden oxå! Sjukt gott att äta vid stranden, allt smakar såååå mycket bättre! Efter stranden orkar jag inte gå hem för det gjorde så ont med solbrännan så valde att ta cykelhem :P Skönt att slippa gå och kul att prova nått nytt :P Va en redigt trevlig kille vi fick som chafför så det va okej att åka :D :D
 
Efter det blev det att gå hem och försöka att svalka ner solbrännan så det inte gjorde lika ont.. Efter det blev det att gå runt lite och kolla runt på stan :) Gick bland annat in på HARD ROCK CAFE :D så nu har jag varit där :D YEAY!
Vi åt även världens godaste glass! Glass från italien :D MUMS!!!
 
På kvällen va 5 av oss 8 som va på resan, på fotboll när FC barcelona spelade :) Jag, Anita och Linda valde att stanna hemma. Dock ångrar jag att jag inte gick.. nått jag verkligen skulle velat nu i efterhand känner jag :/ Men gjort är gjort tyvärr.. Men vi 3 valde att gå runt lite på stan, gå i på starbucks och ta lite fika och sedan handla frukost till dagen där på för att sedan vara hemma och slappa. Jag va hemma och slappade samt pratade med älsklingen :D Gud va kul :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback