Dåligt update

Om jag ska säga såhär... JAG LÄGGER NER BLOGGEN!
HAHAHA NEJDÅ! Jag bara skojar med er läsare :P Har inga planer på att lägga ner den, och kommer inte få det :P Bloggen kommer alltid finnas :P
Dock är jag inne i någon slags bloggtorka kan man väl nästan säga.. vilket kanske inte är så kul men tyvärr är det så bara, inte så mkt jag kan göra åt det igentligen men nu är det så :/ SORRY!
 
Just nu kollar jag på tv, glee serien som jag fått av älsklingen :P Första säsongen :P ^^
Blir att prata med älsklingen nu ikv innan man ska sova och sen blir det ju sova ;) hahah!
 
Dagen har varit helt okej, jobbigt då och då men så är det ALLTID i skolan.. hatar det.. hatar mkt med skolan.. Men gillar dock att skoldagarna går rätt snabbt faktiskt :D :D :D Det är så grymt skönt!
 
Men nu ska jag ta och försöka få tag i älskligen!
HA det bra;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback