Hola!

Hejsan :D
 
Har lite spanskt kvar i mig känner jag :P Hola Hola Hola Hola! :P
 
SItter just nu vid daton då som ni troligen har fattat (hoppas det iallafall ;) ) Och snackar med älsklingen och snaskar på lite godis :) Lite godis som man köpte på TAX FREE i Spenien innan man flög hem :) Gott gott! Gillar TAX FREE :P Men den i Sverige va bättre ^^ Dom hade bättre utbud, dom i Spaninen hade mest sprit och vin verkade det som... Och sånt är ju inte så intressant när jag inte ens fick köpa XD hahah!
 
Men nu sitter man iallafall hemma, blir tv tittande ikv :P Har varit hemma idag från skolan.. Vaknade och va döförkyld och mådde inte bra.. Men nu mår jag mycket bättre så imon blir det skola! Och det känns skönt, bortsätt från att jag har prov/läxförhör imon. Och känner mig inte så värst taggad för att börja med prov.. usch! Okej nu är inte den lektionen först på dagen utan efter lunchen.. Men ändå -.-
 
 
Nu tänkte jag nog att jag skulle ta och försöka få lite färdiginställda inlägg inställda så jag slipper att tänka på att alla inlägg ska in på bloggen :P Så lite saker fixar man nu så det är färdigt och pappar upp här och där på bloggen i sinom tid ;) Tycker det låter väldigt bra ^^
 
HA DET BRA SÅ HÖRS VI NÄR VI HÖRS! :D
En bild på mig och min tokiga älskling som slänger kuddar över sig :p (bilden är ca 3 veckor gammal på ett ungefär)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback