Min fredag och lördag!

Hejsan alla mina kära!
Hade tänkt att göra ett inlägg imorse via mobilen, men va så att jag va hos Suzann (en kompis i klassen) och hade sleepover :) och min mottagning till internet va inte den bästa.. Så jag kunde inte ens logga in på instagram ordentligt. Det som gick va att skicka vanliga sms och ta emot sms och att ringa och ta emot samtal. Mycket mer kunde jag faktiskt inte göra med min mobil på hela kvällen igår och idag på morgonen. Tänkte att jag skulle ta och fixa upp lite bilder här på bloggen från övernattningen :) Hoppas det uppskattas, bilder är ju alltid roligt att kolla på liksom :P
 
Sitter just nu och pratar med min underbara älskling. Det mest underbara som finns! Saknar han något enormt! Kommer sakna han ännu mer nu i veckan! Guuuuuuud!!!! Min älskling, mitt liv, mitt hopp, min lycka<3<3
Mitt liv vore inte desamma utan dig vid min sida. Sitter även och kollar på " I did not know I was pregnent". Rätt bra att se faktiskt :)
 
Började dagen med att vakna upp hos Suzann och sedan blev det att jag åkte hem vid 14 tiden :) Efter det blev det att börja med packningen, som jag inte hade gjort alls förut i veckan. Så har iallafall fått en hel del packat idag :P Har ytters lite imon att packa, är mest grejerna som man använder på morgonen och sånt som ska plockas ner, samt sakerna som dricka och lite godis som ska med i bilen som oxå ska packas ner ^^ Sen är det faktiskt inte mycket mer om jag ska vara ärlig ^^ Känner mig redigt duktig ;)
Har även idag mellan packningarna hunit med att vara ute och övningsköra i nästan 1 timme tror jag. Det gick sådär.. har varit ute och kört för mycket på landsväg nu så jag har nästan glömt massa saker som jag verkligen måste kunna för att få mitt körkort när jag blir 18. Så nu blir det inte landsväg på ett tag, blir mest att öva på att backa, parkera,starta i backe och sånna där små grejer som är viktiga :)
 
Men nu ska jag ta och fortsätta njuta av sista kvällen i min säng på en hel vecka. Kommer sakna min säng :/
Bjuder på en bild på mig och mina underbara vänner som jag va med igår :D ÄLSKAR ER ALLA!

Snyggingar <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback