Mys hos älsklingen

Hejsan hoppsan alla läsare!
Nu sitter jag hemma hos min älskling i hans rum och bloggar :) Vi sitter och kollar på lite Simpsons och käkar lite godis :P Men ska nog se till att spara lite godis nu tror jag då vi igentligen köpte det till bion vi ska på imon ^^)
Jag och älsklingen ska nämnligen gå på Hamilton, Om det inte gäller min dotter :) Hoppas på att den är bra, den första filmen va ju bra iallafall så man får väl hoppas att denna är lika bra eller bättre :) Uppföljare på filmer brukar ju ofta inte vara bra men får hoppas att det blir bättre nu :)
 
Men iallafall :) Jag kom till älsklingen idag och det känns verkligen grymt kul att träffa han nu igen efter att nästan inte fått träffat han på snart 1 hel månad. Det är otroligt lång tid när man är tsm med någon, det äe heskt att vara ifrån varandra så länge.. Det är jobbigt och grymt tråkigt!!! Och när man väl träffas så blir det värsta puss och kramkalaset :) Då märker man verkligen hur mycket man har saknat varandra :)
 
Men nu ska jag ta och fortsätta fokusera lite på Simpson och kanske vara lite små social med Mike ;) Sen vid 21.00 blir det Kitchen Nightmarsh! (STAVNING?!?!?!) Kul :D Sen vet jag itne redigt vad som lär hända men nått händer säkert :P
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback