Myser i myströja!

Hejsan alla :D
Sitter nu i min underbart sköna säng och slappar :P Sitter i min underbara tröja som jag fått av älsklingen för nån månad sen :D Den luktar fortfarande han :D HAPPY GIRL!!! Sitter med mitt nyklippta hår :P Känns så skönt att få topparna klippta, håret får nytt liv kan man säga :P
FIck även en fin fläta idag i luggen :D Hoppas den sitter kvar imon på morgonen! Då slipper jag fixa med luggen och jag kan bara platta resten av håret lite lätt :D LOVE IT!
 
Idag har det inte hämt så mycket i skolan om jag ska vara ärlig, idag är det ju onsdag och det är det veckans handles dag, vi har bara YÄ på onsdagar. Både roligt och inte kan man väl säga ungefär :P Men för det mesta är det faktiskt rätt så kul :P Vi gör ju faktiskt rätt så mycket praktiskt vilket jag älskar :D Älskar att jobba med händerna när man slipper och sitta och anteckna massa saker, jag vill göra projekt och grupparbeten :P Tycker det är skit kul :) Det är såååååå kuuul och jag tycker man faktiskt får mer utav det om jag ska vara ärlig ^^
 
Ikväll blir det som varje kväll, film och snack med älsklingen :D Helt underbar kväll helt enkelt kan man ju säga ungefär ;) LOVE IT!!!! <3<3<3 Men vill ju helt klart ha min underbara älskling brevid mig i sängen just nu! Få krama om honom!
 
Nu har jag tyvärr inte mycket mer att säga, ska fortsätta kolla på film och sånt nu så jag kan slappna av lite och sedan lite senare ikv gå och sova i lugn och ro :P
 
Ha det så bra :)


Liza  

Snälla gå in på min blogg och hjälp mig vilken klänning jag ska beställa!:)

2012-09-15 // 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback