Lördag!

Hejsan allihopa!
 
(PS, Mike satt och läste högt vad jag hade skrivit vilket var sjukt irriterande vilket gjorde att jag skrev fel ibland XD Blev att jag skrev "klassen" istället för "Innan Kalaset" XD HAHA så kan det gå )
 
Idag har man varit på kalas i Kalmar och även handlat lite innan kalaset. Så just nu sitter man och inviger en av de nya sakerna som man inskaffade på IKEA :D Sjukt nöjd med den än så länge, så får hoppas att det förblir så :D
 
Kalaset var bra och kul :D Kommer att visa lite bilder från det senare! Fick idag även träffa min underbar gudson River och det va helt underbart :D Han är så mysig och go :D Längtar tills han blir större så man kan leka med han på ett annat sätt :P Kommer bli så underbart mysigt kan jag säga er !
 
Nu ska jag fortsätta kolla på TV och sen blir det mysa med älsklingen :D Självklart myser vi nu oxå men han sitter i stolen och jag i sängen :P
Strömmen dog vid 21.15.. fattar inte vf men EXAKT hela Målilla blev kolsvart... Helt utan förvarning.. SCARY!!!
 
Bjuder på en bild på mig och älsklingen :D <3
Önskar er en fortsatt trevlig och skön lördagskväll! Jag ska njuta som bara den :D <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback