Trött dag..

Hejsan allihop! :D
Idag har det varit en sån där dag då man bara är trött och bara vill hem och sova ungefär.. Skulle itne sitta fel om älsklinge även denna vecka va hemma hos mig och väntade när jag kom hem från skolan :D Kan säga att det verkligen var mysigt att det första som händer är att man får en kram och en puss när man kommer hem :D Det händer inte ju så ofta när man kommer hem från skolan liksom :P
 
Just nu sitter man och kollar på Masterchef Australia All Stars :D Är redigt bra och intresant kan jag säga :P Så detta är något som jag kommer att försöka följa :P
 
Idag var det skolan igen och jag gillar verkligen inte när helgen tar slut.. Vill ha helg igen redan.. Jag vet att det är illa men det är så som det är helt enkelt!
Hade mycket att göra i skolan, men gillar när man har nått att pyssla med och inte bara sitter och glor liksom.. så det är skönt och det är skönt när man med mycket kan ta det i sin egen takt liksom, då är det ännu bättre :P :P
 
Ikväll har man suttit och pluggat till religionsprov som man har imon.. kan säga att jag verkligen inte längtar till det..
Får hoppas att allt går som det ska imon.. Vill verkligen klara detta provet oxå!
 
Förlåt om detta inlägg ser lite rörigt ut men jag fick inte redigt ihop det kan jag väl ta och säga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback