Trött Onsdag..

Hejsan alla!
 
Just nu sitter man i skolan och har lunch.. Lektionen börjar vid 12 sen och sen har vi två lektioner innan vi slutar vid 15.. Usch jag vill hem! Är så trööööött idag.. lär säkert somna på bussen.. Vet inte om det är för att Mike sov hos mig inatt.. Brukar alltid sova dåligt första natten så får hoppas jag sover mycket bättre i natt sen och imon har jag ju sovmorgon oxå vilket är toppen bra :D SKa bli redigt skönt :D :D
 
Men jag tänkte bara kika in och liksom säga att jag lever typ :P
Ska som sagt ha lektion snart och det är personlig försäljning/näthandel, vi brukar hoppa lite emellan så df jag skrev båda ^^
 
Ikväll blir det även en tur ut med bilen för att övningsköra :D Ska bli kul och skönt att få börja på redigt igen :D
 
Men ni får ha det så bra så hörs vi!
Kan säga att jag längtar så himla mycket till lördag då jag får träffa denna lilla gulleplutt <3 Saknar han så mycket!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback