Saker som jag kan tänka på som gör mig glad!

Fick en väldigt bra igen när jag läste igenom Johannas blogg. Då fick jag iden att göra denna status oxå som hon hade gjort :) Tyckte detta va en väldigt bra sak så tänkte att jag skulle försöka mig på det oxå :)
 
Saker som jag kan tänka på som gör mig glad:
* Att jag snart ska till min underbara pojkvän och få spendera tid med honom <3
* Att det snart är helg
* Att det snart är lov/ledigt av något slag
* Att jag ska iväg och göra något roligt
* Att jag ska få umgås med min kära kompisar under en kväll
* När man pratar med folk i telefon (som man inte känner utan folk från typ SJ, Telia elr liknade) och dom är sjukt trevliga!
* Att jag känner att körkortet kommer närmare och närmare
* När jag får pengar och jag vet precis vad dom ska gå till
* När jag sparar pengar och ser fram emot en resa/ ett äventyr
* Få sitta i bilen och bara glida runt :D (JA, JAG ÄLSKAR ATT KÖRA BIL :D)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback