I am TIERD!!!!!

Hejsan alla!

Jag är helt slut!! Har suttit i 2 timmar och slagit in paket, hela 13 stycken julklappar/födelsedagspresenter/årspresenter och ännu finns det fortfarande grejer att slå in.. Känns som att det inte tar slut.. Har fått sjukt ont i ryggen av att ha suttit på golvet och slagit in så hoppas det släpper nu under natten!
 
Idag har vi varit i Vetlanda och shoppat julklappar och lite annat smått och gott :P
Är sjukt nöjd med det som jag fick med mig hem :P
 
• Vinterskor från Skokanonen
• Skyddssprey till skorna
• 2 örngott att ha hos Mike
• Parfym
• 0,5 kg godis...
• Hörlurar från Happy Plugs
• Frystejp att ha hos Mike
• En plåtburk med karamell kola
• 6 pack färgade pennor
• Ansiktskräm
• Badhandduk och handduk att ha extra hos Mike
• Engångs handskar att ha hos Mike
• 4 rullar med julklappspapper
• En BH, ej med på bild
Är väldigt nöjd med skorna och parfymen samt hörlurarna och handdukarna! Tror verkligen att det va toppen köp :P
 
Men nu ska jag slappa med lite godis och kolla på Private Practice, får se hur länge jag orkar vara uppe men jag borde orka kanske 1 timme till kanske? Får se :P


Anonym  

Vad använder ni engångshandskarna till?

Svar: Ifall man ska ta tag i något som är äckligt? Typ som när man har marinerat något, inte så trevligt att få det där kladdet på händerna. Det va bara ett exempel.
Linnéa Gungård

2013-12-08 // 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback