Torsdag kväll

Idag är det Torsdag.
Igår sov jag hos älsklingen och vi käkade hamburgare och sånt där gott :) Det blev en mysig kväll med hamburgare, godis, LOST och soffmys med min andra halva <3 Så underbart mysigt! :D
Älskar att umgås med min älskade älskling, så underbar mysigt så det inte är sant!
 
Idag är det som sagt Torsdag.. Och Torsdagar är väl inte en jobbig dag egentligen, idag va det dock inte så jobbigt utan lite roligare nästan :)
Efter skolan blev det att åka hem och sätta sig framför datorn och kollar Private Practice, sen satte jag mig och pluggade lite smått och få i ordning på lite och sen fortsatte jag kollar på Private Practice :)
 
Ikväll så valde jag att fixa till mina naglar lite :P Gjorde fransk manikyr med glittriga toppar :) Blev faktiskt rätt så nöjd, hade bara varit roligt om man hade lite längre naglar för då hade även målningarna på topparna blivit jämnare :) Hade blivit dösnyggt då :D Får spara mina naglar och göra om denna målning någon gång längre fram :)
VISST BLEV DET RÄTT SÅ SNYGGT?? :D
 
Kan även tillägga att stormen Sven är påväg här över Målilla. Vet inte hur mycket till storm vi kommer få då vi bara har klass 1 varning medans dom i Skåne har klass 3 varning. Så hoppas vi inte får så hårt och att vi får en högre klass längre fram över natten! Hoppas på en rimlig och bra natt!!
 
Men nu ska jag fortsätta att kolla på Kalla Fakta på 4:an och se Hagagymnasiet i Norrköping (älsklingen gymnasieskola) som är sjuuuuuuukt fiin! Och där pratar dom om snuskskolor och sånt där det inte städas och sköts ordentligt! Usch va äckligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback