Allt möjligt XD

Heeej :D
Kände att jag inte redigt hade någon bra rubrik på detta inlägg, handlar ju om precis allt möjligt XD
 
Just nu sitter jag i min säng och skriver med Mike, samt Emma och dividerar om Fredag :) Vi ska se på film tsm då hemma hos Ante och Emma så man vet vilken tid som passar och allt :) Men nu är det fixat och det är bra :)
Sitter även och käkar äpple, har nästa käkat 2 äpplen nu :P Och innan det har jag druckit en kopp varma koppensoppa (Potatis och purjolök) samt innan det år jag 2 ragger.. Fattar inte vad det är med mig idag :O Känner mig hungrig hela tiden typ :O Även att jag äter :O Hoppas verkligen inte jag känner så imon.. pallar inte ha magen så.. bara jobbigt att känna sig hungrig hela tiden.
 
Men idag har det varit skola och vi har skyltat vårat skyltfönster i butiken. Det är en butik som vi har i skolan (som handelsprogrammet har) som vi använder till att lära oss att skylta och göra fina grejer som vi kan ha nytta av i kommande arbetsliv. Vi slutar ju nästa år så lite erfarenhet och knep är aldrig fel att skaffa sig :P hehe! Men vi skyltade med kastruller och stekpannor men även andra olika köksredskap. Och jag blev redigt nöjd över våran skyltning. Ska se om jag kan fixa lite bilder och visa er. Ska ta med kameran imon och fixa med bilder till skyltningsuppgiften så kan nog låna dom och sätta in här på bloggen oxå :) Men blev snygg skyltning och hoppas vi får bra betyg på den oxå :D Då blir det verkligen bra XD
 
 
Men nu ska jag ta och sjunga lite och lyssna på musik och sedan om en stund blir det sova :D Ska bli skönt att sova, börjar bli trött och känner tröttheten kommer mer och mer smygandes.. Så godnatt med er får jag väl ta och säga :) Vi hörs någon annan dag :)
 
KRAM PÅ ER!
Bjussar på 2 bilder från i lördags då jag var ute och fotade till en fotouppgift vi haft i skolan som jag missat!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback