Jag är depp...

Detta är en klocka som jag såg för ett par veckor sedan.. blev helt kär i den och nu har jag hittat den och jag är super deppig... den kostar ca 2 895:- och det är inget som jag är villig att betala.. :( Så den där klockan kommer aldrig bli min som jag hade hoppats.. hade trott det kunde varit runt 1000 lappen men inte så mkt mer :O så är enormt besviken...
Michael Kors MK5323
Detta är ungefär denna.. fast i en annan färg.. så den är inte lika snygg men den hade helt klart funkat!!
 


Natalie  

Hahaha trodde du att du skulle få en Michael Kors för 1000 spänn? xD Linnéa då! <3

Svar: Men jag vet inte? Har aldrig tidigare sätt hans grejer så hade ingen aning
Linnéa Gungård

2013-02-19 // 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback