Kör på en lista :D ENYOY!!!

Tänkte att jag kör på en lista.. Har ni några andra frågor så är det bara att kommentera :D

Övrigt

Vem var den senaste du pussade? – MIn underbara älskling för ungefär 1,5 vecka sen :( <3
Hur många kill telefonnummer har du inlagt i din mobil? – 23 tror jag det blev
Hur många tjej telefonnummer har du? – 45 tror jag det blev
Gillar du nån nu? – Yes, otroligt kär <3
Vad gjorde du inatt? – Jag var hemma i min säng och sov
Och i förrgår natt? – Jag var hemma i min säng och sov
Vad gör du innan du ska sova ? – Kollar på tv, pratar med min älskling
Kan du prata med din mamma om allt? – Jag kan nog berätta det mesta iallafall :)
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? – Ja, men det hade ju varit jobbig beroende på min ålder.
Såfall hur tog dom det? – ??? INTE GRAVID ???
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? – Ja, jag älskar när han gör det :D Så mysigt!!
Choklad eller glass? – Choklad, Marabou Black :D :D
Stövlar eller sneakers? – Sneakers :D :D Bästa som finns!
Kjol/klänning eller jeans? – Jeans helt klart :D Trivs bäst i det :D

Fakta
Hårfärg: Koppar Guld
Längd: 163 cm
Frisyr: Mellan långt med snelugg
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 38-39
Humör: Oftast bra men kan lätt bli uppretad
Vänster eller högerhänt: Högerhänt.

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? – Det är precis vad jag är nu <3 <3
Tror du på kärlek? – Jag det gör jag helt klart.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Har inte direkt haft nått mer förhållande än det jag har nu med Mike och jag känner inte direkt att det är nått jag ångrar? Jag har varit en duktig och trogen flickvän :D Och tänker fortsätta så :D <3
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Nej
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Jag tror inte jag har det
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Nope, aldrig älskat nån annan än Mike <3
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Nope, har ju ett nu som jag verkligen älskar!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Ja, så det va när jag träffade Mike i verkligheten för första gången, det va då jag verkligen verkligen föll för han :D

Tio saker
Det där eller det här
Kärlek eller rik? – Kärlek
Vin eller öl? – Inget
Dag eller natt? – Kvittar

One night stand eller förhållande? – Förhållande <3

Tv eller internet? -Internet
Pepsi eller cola? – Pepsi
Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Romantisk hemmakväll <3 Så underbart!
Färgfoto eller svartvita? – Färgfoto
Telefonkontakt eller face to face? – Face to face :)

Tio "har du nånsin"
Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Nej
Har du nånsin gjort något du ångrar? – Ja, har nog de flesta
Har du hoppat bungy jump? – Nej och tror inte jag skulle våga. För höjdrädd
Har du nånsin varit med i en olycka? – Nope det skulle jag inte vilja påstå
Har du nånsin ätit en hel tårta? -Nej verkligen inte XD
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Nej, det tror jag inte.
Har du nånsin gått på bio ensam? – Nope
Har du nånsin tyckt att världen suger? – Nja, inte direkt

Två Grejjor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? – Nej
Sover du helst själv eller med någon? – Helst med älsklingen <3

Skulle:
Skulle du vilja vara längre? – Ja lite, känner mig så kort om man jämför med andra.
Skulle du vilja kyssas nu? – Ja, <333333

Kan:
Kan du röra på öronen? – Jag tycker jag kan det men alla säger att dom inte ens rör sig xD
Kan du slicka dig på näsan? – Nope, har för kort tunga antar jag :P
Kan du kolla i kors med ögonen? – Nej XD Blir jämt jag kollar rakt fram av nån anledning
Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja det kan dom
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – Ja det är nog inte så svårt igentligen, okej i skolan är det nog svårt men inte hemma.

Kan du va på en fest utan att dricka? – Ja, enda festen jag varit på drack jag inte ens xD
Kan dina vänner lita på dig? – Ja det kan dom.
Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Nja, passar inte mig, visar aldrig magen liksom..
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Ja, det kan jag. men hittar jag nått jag vill ha elr behöver så köper jag ju det liksom :)

Har:
Har du pussat någon som är fyra år äldre? – ja
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – ja
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? – Min kille är nästan 5 år äldre (om man räknar på årtalet, eftersom jag fyller så sent på året)
Har du blivit påkommen när du har haft sex? – ..... weird fråga .........

Vem:
Vem älskar du? – Mina familj, vänner, pojkvän<3
Vem är den bästa artisten/gruppen? - Ingen aning om jag ska vara ärlig. Lyssnar på det mesta.
Vem pratade du senast i telefon med? – Älsklingen <3
Vem är snällast i världen? – många <3
Vem vill du prata med nu? – Vill träffa min älskling
Vem sov du senast med? – Nallen jag fått av älsklingen :)
Vem vet allt om dig? – Älsklingen skulle jag nog säga vet mest om mig :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback