Måndag..

Idag är det måndag och jag sitter uppe på min älsklings rum och kollar runt lite på nätet medans han ligger i sängen och vilar lite.. Han fick ge sig iväg idag tidigt för att uträtta lite saker så han fick äta frukost nästan 2 timmar efter jag hade ätit min....
 
 
Och en annan sak jag vet inte vad jag ska göra åt min mage, det hugger till i den hela tiden (har gjort det nu i snart 1 timme iallafall och jag fattar inte vf.. det är inte så att jag är hungrig elr nått och jag behöver inte gå på toa (sorry för för mycket information om nån tyckte det va opassande) men jag vet inte vad jag ska ta mig till... gör så ont att jag bara vill lägga mig som en boll och liksom bara förvinna typ... 
 
 
Sitter även och lyssnar på musik, har hittat en låt som är rätt så bra :P Stay med Rihanna :D Hennes nya låt ju :P Faktiskt rätt så bra om man ska vara ärlig ^^ Men nu ska jag ta och lyssna på lite Glee och sånt för att reta Mike lite smått ;) Kanske slänger på Bieber bara för att han hatar han ;) OCH NEJ JAG ÄR INTE NÅGON BELIBER!
 
 
Men ha det så bra så hörs vi när vi hörs :D <3
Vill ha sommar nu kan jag ju oxå tilllägga!!!


har precis samma problem med magen. Typ magknip. känns som att nån hugger en med en kniv typ? Men får du så nån fler gång så drick fil och vatten och ta det lungt, annars kan du alltid köpa receptfira tuggpiller finns typ på ICA och dom heter Novalucol och kostar typ 50 kr :)

Svar: Ja ibland känns det nästan så kan man ju säga. Tack så mycket jag får väl ta och kika runt lite och se om nått hjälper :) Är ju inte så ofta som det händer iallafall som tur är !
Linnéa Gungård

2013-02-20 // 14:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback