Because we can!

Hejsan alla!
Idag har det varit praktik som varje Onsdag nu förtiden :D Men jag gillar det.. och det är ju tur det :D hihi! Kommer verkligen sakna att ha praktik sen om Onsdagarna!! Har ju liksom blivit en del av skolan nu känns det som liksom.. Så vill ha det kvar :D Även att det inte går :( BUHU!!!
 
Men får ta vara på praktiken så mycket som det går liksom! Trivs där jag är och hoppas jag fortsätter att göra det, har verkligen kommit närmare personalen där och det är verkligen hur kul som helst! Vi delar ju faktiskt till viss del samma intresse även att det är större ålderskillnad mellan mig och vissa.. Men ändå hur kul som helst att bra med :D Oavsätt vem det är :P 
 
Igår beställde jag hem lite foton/bilder från smartphoto. Vi hade handlat så mycket förra året hos dem så vi nu hade fått en bonus med 125:- att handla för :P SÅ jag utnyttjade den så mycket jag kunde :P Och jag lyckades komma upp i 123,90 :- vilket jag tyckte va en perfekt utnyttjing av rabatten :P Så inom några dagar kommer ett paket dimpa ner i min brevlåda :D Ska bli kul! Men blir troligen nästa vecka..
 
 
Vet inte redigt mer vad jag ska skriva.. nu blir det att kolla lite på TV, snacka med älsklingen, käka lite gott och sedan sova lite senare :P
 
Ha det så bra så hörs vi :D
Bjuder på en lite äldre bild då jag inte orkar leta upp nån bättre :P
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback