Myskväll i Vimmerby

Den 12-13 hade jag, Rebecka och Erika lite mysigt hemma hos Erika i Vimmerby :) Vi möttes vid ICA för att handla till kvällen, blev lite tacos och godis och dricka inhandlat. När vi kom till Erika började vi med att fixa i ordning tacosen och sedan käkade vi det med massa skratt ;) Riktigt mumsigt kan jag påstå!
 
Efter detta plockade vi i ordning och vi tog på oss lite mer myskläder (mjukisbyxor elr jumpsuit/ziperall) och sedan drog vi igån Xboxet och blev det olika sportspel, sjungspel (lips), dansspel och Guitar Hero :)
Snacka om att vi hade kul :) Detta är nått som vi verkligen måste göra om!!! Sånt toppen kväll/natt!
 
Detta höll vi på med fram åt 01.00 tiden och sedan satt vi bara och pratade om allt mellan himmel och gjort och vi kom in på lite konstiga ämnen och allt xD Men det är det roliga med att bara prata, man vet aldrig man man kommer prata om härnäst :P
 
Vi gick och la oss runt 02.00 tiden och jag lyckades sova till 08.00 för att sedan somna om till 08.40 ungefär :D Redigt skönt jag lyckades somna om där :)
Jag va vaken ett tag och gick sedan upp och då fick hundarna spelat, men löste det så gott jag kunde och gick sedan in på rummet igen.. Tröttnade då på att vara vaken själv så beslöt mig för att väcka Rebecka som sov i samma rum som lilla jag.. Beslöt mig att peta henne i sidan men hon reagerade inte ens så beslöt mig tillslut för att hålla på att dra i hennes kudde.. Det gillade hon tydligen inte för hon hoppade runt i sängen och gav mig värsta arga blicken ...
HAR NOG ALDRIG VARIT MED OM NÅGON SOM VAKNAR SÅ XD  HAHAHHAHAAHAHAAHAHHAAHH!
Sen blev det lite spel och sånt
på morgonkvisten :P
 
Riktigt toppen kväll tjejer! TACK!
 
Bjuder på några få bilder fast att jag glömde kameran hemma på rummet.. Så är det.. Tur man har en mobil med kamera iallafall ;) Annars vet jag inte vad jag hade gjort :O ;)
Fick bästa resultatet på sång spel :D :D :D :D :D :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback