Nyår 2012/2013

Nu tänkte jag dela med mig utav mitt fina nyår :)
 
Det va jätte trevligt och tack så jätte mycket Emma och Ante för den fina kvällen och den goda maten :D Detta måste verkligen göras om någon gång! Verkligen skit mysigt och bra :D
 
Kvällen började med att man lekte lite mer Theo medans maten blev klar det sista :) Sen satte vi oss och åt lite gott och sen blev det lite pratande innan det blev dags för efterrätt :)
Vi fixade i ordning lite och de la Theo och sedan satte vi oss och spelade Alias :) Skit roligt blev det dock förlorade jag och Ante, men det va första gången jag spelade så va nästan förberädd på det :) Men det va roligt iallafall och det är huvudsaken :P Till detta blev det lite god dricka och lite chips och godis :P
Vi avslutade kvällen med att kolla på fyverkerierna och jag fick min nyårskyss utav min älskling :D Fick dock ingen bild på det men det tar vi till nästa gång :D WOHO!!
 


Thea  

Fin blogg :D

Svar: Tack så mycket :)
Linnéa Gungård

2013-01-19 // 12:37:55

Tack själv för en jätte kul kväll :D

Svar: Ja det va verkligen super trevligt och maten va jättegod :D
Linnéa Gungård

2013-01-19 // 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback