Ta hand om mig själv kväll!

Idag har man varit i skolan och allt efter att spenderat en helg med älsklingen. Känns lite tomt nu utan han vid min sida i sängen, ingen som håller om mig, ingen som ger mig värme.. Men får vara glad att jag har Teddy, skulle inte klara mig utan honom! Han räddar mig från sömnlösa nätter när jag inte har älsklingen här!
 
Men hur som helst så har dagen varit bra förutom att mobilen dummade sig i morse. redan vid strax innan 10 tiden märkte jag att redan 40 % hade dragits och då hade jag knappt använt mobilen alls.. Fick stänga av den så jag kunde spara batteri till hemresan efter skolan.. Och det gick ju!
 
Efter skolan kom jag hem och åt lite, slappade lite framför TV och gick sedan och gjorde ansiktet. Tog på en ansiktsmask och la mig i sängen en stund och lät den värka. Efter man tvättat bort det gick man ner i duschen och tog en lång, varm och skön dusch! Så underbart! Gjorde även en hårinpackning och håret blev lent och skönt :) Efter det va det upp och fixa håret innan man såg ut som ett troll ;) Brukar bli så om man går för länge utan att fixa håret efter att ha duschat, mitt självlockiga kommer fram och får inte ett så smickrande utseende då alls. Sen har det blivit slappande i sängen med tänt ljus i rummet som luktar så gott :D
 
Senare blir det att lägga sig i en nybäddad säng med nya sängkläder och ren sovtröja :D Så mysigt och skönt det ska bli att sova ikväll! Teddy kommer att göra mig sällskap! :D
Nu ska jag fortsätta prata med min älskling innan det är dax att lägga sig ner i sängen!
 
Godnatt på er alla så hörs vi :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback