Idag vankas det kalas!

Hejsan alla goa och glad! 
 
Just nu sitter jag vid älsklingen dator och bara slappar, tvättade håret förut så väntar på att det ska torka så jag akn platta det senare :P
Älsklingen håller just nu på att göra sig i ordning för att sedan dra bort till Nya Parken där han ska möta sin bror Stefan :) Dom ska gå på en fotbollsmatch och efter det kommer dom möta upp oss hemma hos Emma och Ante, då lilla Theodor idag ska firas :) Han fyllde ju som sakt hela 1 år i Onsdags och idag ska det firas med tårta och paket :D Ska bli väldigt intressant att få träffa massa folk och en del av dom har jag aldrig träffat tidigare och en del har jag bara sett men aldrig pratat med, så hoppas att det ska bli en kul dag men massa bus :D
 
Just nu vet jag inte redigt vad jag ska hitta på, lyssnar på musik men mer finns det typ inte att göra XD Vi ska inte åka förens kvar i 2 så jag har rätt så gott om tid på mig så jag behöver inte precis stressa.. Just nu känner jag att jag har för lite att göra, vill det ska hända nått liksom så jag har nått att göra!
Kanske ska vara så duktig att jag gör mig i ordning nu och sen sitter och pluggar på lite religion.. Kanske skulle behövas då jag har prov på det på Tisdag.. och jag vill gärna få godkänt... Eller E som man nu säger enligt det nya systemet :P  
 
Men det får bli fixa håret, byta om och fixa sig för att sedan plugga lite religion. Hinner väl kanske läsa igenom pepprena kanske 3-5 gånger iallafall innan vi ska åka :P Och det är alltid bra :P 
 
 
Så ha en bra lördag, det ska jag ha!
 
KRAM PÅ ER!!!
Bjussar på en bild på mig och älsklingen från förra året :P Min lilla gulleplutt <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback