Jobbig dag..

Snacka om att jag är så extremt trött på detta piss väder... Det bara snöar och snöar hela dagarna, det är knappt att man ser ängen som ligger bakom mitt hus. Man ser liksom bara som en vit vägg typ.. Och det är inte precis kul att gå och titta ut på, man blir bara deprimerad.
 
I natt blev man väckt vid 23.31-.- Då hade man precis hunnit somna (gick och la mig vid typ kvart över 11) så jag hade ju precis hunnit somna och blev rätt så förbannad när jag vaknar att telefonj*veln! Det va nån idiot med Dolt Nummer som hade ringt... Inte kul och höll på att skrika rakt ut när jag vaknade, va så trött!!
 
Idag har man varit hemma från skola ännu en dag, bara för att vara på säkra sidan på att jag va bättre :) Men jag kan påstå att denna dag har gått något enormt seeeeeeeeeeeeeeegt!! Har haft så enormt tråkigt så jag har liksom bara velat  springa runt och hoppa, göra vad som helst liksom för att hålla mig underhållen!
I Måndag och i Onsdags var det liksom skönt att vara hemma.. Men idag va det totalt hemskt.. fattar inte att man kan ha så tråkigt igentligen, klockan gick hur sakta som helst och det kändes som att det enda jag gjorde under hela dagen var att käka.. Och det känns inte så bra precis..
Kändes som jag käkade hela tiden i stort sätt.. Så märks att jag va uttråkad liksom!!!
 
 
Men imon blir det skolan, och hoppas att vädret tillåter att vi kan fotografera med våra lådkameror på fotokursen. Inte säkert men man kan ju hoppas att det inte snöar just på morgonen åtminståne liksom!! Vore skönt att slippa snöandet iallafall nån timme...
Sen får vi se vad dagen mer har att erbjuda, vet inte redigt vad dom håller på med nu på lektionerna så vi får väl se om jag kommer in i det bra :)
Men nu ska jag nog inte skriva mer utan jag ska ta skriva med älsklingen innan man ska ta och sova!
 
Så ha det så bra så hörs vi!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback