Theodors 1 års kalas 16/3

I lördags var det som sagt kalas för lilla Theo som fyllde 1 år den 13 Mars :D Stora killen nu! Så här tänkte jag ta och visa lite bilder som jag tagit under dagen då vi var på kalas. Super trevligt kalas men massa folk och trevligt pratande, god fika och god och fin tårta! Toppen dag helt enkelt kan man väl ta och säga ungefär. Så nu tänkte jag även ge lite tack till Emma som hade varit så duktig och baka till kalaset. Goda kakor och jag smakade lite tårta faktiskt. Och det händer inte ofta, den va saftig och god. Så den fångade mina ögon kan man säga :)    


Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :) Nöjd med dom själv :)
Linnéa Gungård

2013-03-28 // 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback