Våffeldagen och läkaren!

Idag är det våffeldagen och det har vi firat lite genom att käka våfflor hela familjen nu på kvällen. Mumsigt och gott som vanligt :P Tur man bara äter dom ungefär 1 gång om året ^^ Det är lagom, då hinner man aldrig tröttna på dom liksom ^^
Idag har jag faktiskt inte varit så mycket i skolan. Vid halv 10 hade jag tagit ledigt för jag hade en läkartid på hudmottagningen i Väservik vid 10.40 så ville vara i tid där. Så mamma hämtade upp mig vid halv 10 och sen drog vi till doktorn. Sen efter det blev det att vi handlade på DollarStore (ja, det va lite som behövdes handlas hem :P Och jag älskar DollarStore)
Efter det drog vi till Sibylla och käkade och sen blev det att dra tillbaka till skolan för att vara med på sista lektionen :P Va skönt att jag va i början av dagen i skolan. Jag vet många som hade valt att vara hemma hela morgonen men eftersom jag redan varit sjuk förra veckan så tyckte jag det va onödigt att missa mer idag oxå. Så missade det lilla jag var tungen att missa, och det räcker.
 
Så man kan väl sammanfatta med att dagen faktiskt har varit rätt så okej :P Nöjd med det jag fick med mig hem från Västervik och så.
 
Kommer att komma bilder på vad jag köpte på DollarStore :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback