Onsdag!!

Hejsan alla!
Va ett tag sen jag skrev så tänkte slänga in ett litet inlägg :)
 
Idag är det Onsdag och det betyder att jag har Historia.. INTE KUL!!! Har en lärare som jag verkligen inte tycker om.. Han pratar och pratar och pratar men man har inte en aning om vad han pratar om!! Aja, slut om 30 min så får kämpa mig igenom lektionen!!!! Men nu slutade vi visst!!!!
 
Har inte hänt så jättemycket sen jag skrev sist.
Jag har umgåtts med älsklingen, firat 23 månader med älsklingen, handlat, handlat mat, känt mig död, varit död hos Mike, slappat, kollat på serier, kollat fotbollsgalan för första gången, VIP kväll på Holmgrens och haft praktik :) Sakerna är inte i rätt ordning direkt men skit samma :P
 
Igår valde jag att måla naglarna och det fick bli franskmanikyr.. Gick sådär men ser väl okej ut i alla fall..
 
 
Här kommer lite bilder från min instagram.. Följ mig på linneagungard :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback