Friday..

Idag är det Fredag.. Känns inte redigt som det men det är det i alla fall.. XD Har webbutveckling och ska väl fortsätta jobba snart XD Kände bara att hjärnan behövde en pause.
 
Fredagar brukar vara rätt så slappa i skolan som tur är, verkligen tur idag då man är förkyld, ont i huvudet, halsen och näsan.. Inte kul men tvingade mig till skolan ändå.. Vill inte missa masse :/ Det är så jobbigt att hamna efter.. Kommer dock bli en jobbig dag för huvudet känner jag.. Ska bli väldigt skönt att komma hem sen i eftermiddag.. Slutar inte så sent så borde komma hem rätt skapligt!
 
Idag blir det en liten tur med bilen i eftermiddag/kväll och övningsköra!
Ska bli kul att köra igen, va ett tag sen nu känner jag :P Men jag älskar att köra och jag längtar som skjutton tills jag får mitt körkort :D Kommer bli så kul!
 
Men nu ska vi börja jobba med lite uppgifter så jag ska ta och jobba vidare :P
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback